weekend

gått ut och gott idag igen plus sprungit, sen duschat och nu skriver jag här, ska dammsuga och platta håret snart, sen får vi se va som hittas på, längtar till babe kommer hit, vilket inte är långt kvar :) ikväll blir det nog mys nere på spättan, käka och musik, skulle ju vara skit väder idag, men fint är det och riktigt varmt..

juste, en sak, jag ska skälla lite på mina grannar, dom bygger om sitt jävla garage och då e de en massa byggjobbare och ena deras garagevägg e på vår tomt, så nu står massa och jobbar och skräpar ner som fan på våran tomt, visst det skulle dom fått, men våra grannar har inte ens frågat oss, tänk om jag skulle haft massa folk här idag eller vad som helst, så jag ska fan säga till dom och dom är så jävla sura hela tiden så det kommer bli kul, haha..

förresten så kommer det bli en bloggändring här inom en snar framtid, antingen tar jag bort denna blogg och gör en helt ny, vilket jag tror det kommer bli, kommer göra den riktigt snygg, uppdatera ofta, ta mer bilder, kanske dagens fråga, mer outfit och lite mer dagsbilder än text, så vad tycker ni , låter det bra ? men isåfall får ni bli bättre på att kommentera . .


Kommentarer
Postat av: evelina

haha okejjjjjjjjjj men då säger jag såhär fuck för att du aldrig har vart här och aldrig kommer! :)

2008-07-12 @ 11:27:08
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: frida

jaa, de låter bra! :D

2008-07-14 @ 16:07:18
Postat av: Anonym

låter jätte bra :)

2008-07-17 @ 22:15:25
Postat av: sandra

jaaaaa :D

2008-07-23 @ 20:37:02

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0