EN, TVÅ, TRE SHOTTAR, DU ÄR FORTFARANDE LIKA VACKER

idag är det sverige match vilken man såklart inte vill missa. men innan det vet jag inte vad jag ska göra, kanske ta ännu en powerwalk eller någon som vill följa med till torp? imorgon har jag iallafall planer för dagen och kvällen, hoppas det blir härligt väder bara, isåfall åker jag och tvillingarna (kanske någon mer?) ut till kungshamn på förmiddagen, solar badar och käkar, sen blir det fest för hela slanten, baden såklart, aldrig varit på baden, lite sjukt va, men bättre sent än aldrig. kommer bli kul. på fredag blir det ju såklart fest med, midsommar ju. vilket jag tycker betyder att det är då sommaren börjar.

vill ha en ny bikini, fast jag redan har hur många som helst och orkar inte slösa pengar på en ny, men jag vill.
dessa bikinis är så grymt fräsha.

bild O1: gul bikini med små färgade detaljer =)
bild O2: härlig grön färg, annorlunda överdel =)



Kommentarer
Postat av: evelina

gör så att jag kommer till er!!!!! jag måstee!!!

2008-06-18 @ 18:41:33
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0