ett gott skratt förlänger?

hej mina kära bloggläsare. inte meningen att uppdatera nu, men internet har inte funkat. min dag har iallafall bestått av att bli väckt av ett sms från evelina men det gör ingenting alls, blev bara glad faktiskt. sen bagav jag mig till jobbet, sara jobbade med mig idag, eller vi jobbar i två olika butiker i samma butik, typ. vårt tidsfördriv var att spela kort, samma kortspel kanske 5Oggr, minst. ändå hade vi kul, vi har haft skrattanfall hela dagen, så fort kunder fråga något började vi skratta, haha, kanske också för att sara är en av de roligaste och sjukaste jag vet. äcklig mat åt vi också, från restaurangen bredvid, otrevlig var servitrisen också, ville kasta den äckliga såsen i hennes hår. när jag kom hem kollade jag på film, åt makaroner med köttfärsås och umgicks med pappa. imorgon blir det nog stan med pappa för att kolla på dator och kamera. pusspuss.

Kommentarer
Postat av: evelina

rätt! säg till sen vad du kollade på och så vidareeeeeeee :D

2008-07-01 @ 11:21:28
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0