FÖR ALLA DRÖMMAR BÄR NÅGOT BRA MED SIG

HellO Sunshines :D Haft en trevlig dag hittils, gick ju över till Smögen där massa man kände var, solen tittade fram och varmt som fasen blev det, gick runt och tittade lite, hittade ett halsband som var lite för dyrt för mig, men blev att önska sig det i present, hittade en ring också, en sån jag velat ha länge, slät silverring med gravering med en söt text, 195:- blir nog att köpa sig :D hittade även lite andra grejjer också, men köpte inget, sen glömde vi av tiden och kom inte till loppisen förrän 15.4O, alltså 2Omin kvar innan stängning, men med mig fick jag två par väskor och en gammal kamera, som ska bli en pydnan, snygg som fasen.. Blir att åka dit snart igen, kom på en massa grejjer man kan göra coolt :D hemlis!

Äkta skinnväska : 75:-
Liten svart partyväska : 3O:-
Kamera plus blixt : 3O:-

Är ensam med Pappa i huset ikväll, blir att kolla finalen i fotbollen osv. Mamma och Markus åkte hem till Uddevalla, Mamma skulle till IKEA imorgon och jag som ville följa med, men får stanna här och jobba istället, men hon bad mig gå in på hemsida för att kolla och jag ville ha något, så får det bli!

Kommentarer
Postat av: makki

saknar dig redan snygging =(

2008-06-29 @ 19:40:17

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0