hallelulja moment

jag längtar det kommer verkligen bli ett hallelulja moment, vet ni vad jag längtar till?
jo tills min lillasyster har gått ifrån fjortisstadiet, hon har inte sagt en snäll grejj till mig på några månader iallafall, minns inte hur hon är när hon är snäll ens, det går inte säga någonting till henne, allt ska hon omvända så att man är dum i huvudet, även om man inte gjort något och man snackar om något helt normalt med henne så har hon ändå den spydiga attityden, hon var i uddevalla från måndag - onsdag & det har varit så jävla skönt utan henne, helt sinnes.
men direkt när hon kom ut hit igår så sa hon något spydigt innan jag ens hann öppna munnen, haha fyfan va jag är trött på henne, var bara tvungen att säga det, så lägger hon ut bilder på mig på sin bilddagbok och skriver att jag har förändrats, då undrar jag, vem fan här har förändrats, lilla fjortonåringar, pallar inte!


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0