hjälp hjälp hjälp

Godkväll. Har ju länge tänkt att köpa en Macbook, vilket jag lagt på hyllan nu, det är ju sjukt onödigt att köpa en sån dyr liten leksak när man kan skaffa sig en LG i perfekt mini storlek, snygg design, 1O OOO:- billigare, och lime grön, dessutom är LG bra, allt som jag äger som har märket LG har varit super duper bra. Blir nog att slå till på denna, tycker det låter sååå mycket bättre. Om ni vet något annat får ni gärna lämna ett sött avtryck där nere :D



Nu ska ni får vara till lite hjälp, har ju velat ha en systemkamera ända sen jag börja gilla foton, alltså vääldigt länge sedan och eftersom jag varit en fattig student som fått klara sig på skolans kameror har jag inte haft råd med någon. Men nu har jag det, vilken lycka. Har riktat in mig på Nikon D6O, vill bara ha den i mina händer nu, hela tiden, drömmer om den, blir sur om den inte blir mitt gossedjur snart, men tänk om den inte är så bra som Nikon lovar, eller om det finns någon ännu bättre, jag vill ha den vassaste som finns, om ni vet, snälla skriv det.


Kommentarer
Postat av: evelina

alltså, d60 är bra. men om du vill ha den bästa så är väl d80 superduperbäst.

2008-06-29 @ 20:03:41
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: evelina

du måste ringa mig för just nu är det massa skit som hänt och jag åker till dig dirr, hajar du det? jag gör det, allvarligt

2008-06-30 @ 08:04:28
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0