HOME

Nu är jag hemma från mitt sommarställe, där det var sjukt skönt att vara, kom ut i fredags och kom hem idag. Jobbade även lite i lördags, det regnade lite men kul var det ändå, nice utsikt har man från jobbet iallafall och grann restaurangen dunkade musik hela morgonen, mums :D Nu kommer alldeles strax min älskling hit, vi ska göra tacos eller jag och syster har redan gjort iordning allting utom köttfärsen eftersom Markus har mixen till det eller va de heter, haha.. Är hungrig som ett as så du får se till att komma nu. Snälla ge oss lite bra väder också tack, du där väderchefen..


Kommentarer
Postat av: THERES

oj vad jag älskar dig <33333

2008-06-17 @ 23:09:40
URL: http://[email protected]

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0