LITE AV DET DÄR GAMLA RUTTNA OCH OUTSTANDING

HEJ! jag har väntat på att markus skulle sluta jobba hela dagen och nu när jag ringer honom så är han på träningen? :( fan.. nu får jag vänta ännu längre, jag hade ju glömt av att han skulle träna, men jag blev besviken för att jag inte kunde träffa honom exakt nu :( haha ja är lite besatt av min pojke tror jag..

Förressten så är det finare väder nu, inte sommarväder, men det duger. Jag måste städa mitt rum helt kliniskt rent, måste verkligen..

En vill ha lista också

» Springband hemma

» Mariokart spel, haha

» Laptop

» Hundvalp

» Ännu ett jobb

» Något att göra

» Brun & snygg kropp

» Resa till Thailand

» Pengar till att  flytta

» Ha pappa här

» En stor köttbit

» Min plattång hemma

» FRED!


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0