SORRY PEOPLE

Ber om ursäkt för att jag inte varit bra på att skriva här, men har faktiskt en anledning. Jag är på mitt sommarställe som ligger i Kungshamn och vi har inte haft något trådlöst bredband till Pappas laptop, men idag köpte han sig ett från 3 såklart. Som jag förmodligen får ta över när jag köper mig en Macbook, eller orkar jag lägga pengar på en sån, eller en billigare variant, ska ju köpa mig en systemkamera också, för pengarna jag fick i studentpresent, men vill ju ha lite kvar också..

Har det hur bra som helst här ute iallafall, skulle gärna vilja ha finare väder också men det kommer hoppas vi. Har varit här sen Midsommar, kan ju berätta lite om dagarna.

Midsommar - Åkte med Markus och hans mamma till utby där vi käkade mat osv, sen tog Jag och Markus bussen till Kungshamn där det blev grillning på kvällen, så tog vi det bara lugnt, orkade inte med något speciellt.

Helgen - Markus var här hela helgen, mysigt :) Vi hade inte tur med vädret så det blev massa Buzz spelande, tv och promenad i blåsten, usch. Mysigt hade vi i vart fall :D På söndag åkte älsklingen hemmåt.

Måndag - Skulle jag egentligen jobba men pga det dåliga vädret var det ingen idé så Jag, Sara, Sofia, Mamma och Lena åkte till Grebbestad en snabbis och kollade sen vidare till Strömstad till Nordby, där vi käkade as god mat och shoppade. Fick med mig hem ett par silverörhängen, ett rosa linn, sommarskor, pannband, hårinpackning, mascara, solglasögon och godis från tydligen sveriges största godisaffär.. :D


Tisdag - Onsdag - Jobbat 1O.OO - 18.OO vilket faktiskt har varit kul eftersom Sofia varit med mig och Sara jobbar i butiken en meter ifrån, hände en sån jävla rolig grejj idag, det kommer in en kille, han hade jeans som satt sådär tajt överallt, rumpan var lixsom push up och en mega tight tshirt som gick till naveln och han var ju lixsom inte den jätte fula killen utan han ville typ vara "brat" och det såg så konstigt ut, vi höll oss verkligen för skratt men så kommer han in i butiken och väljer att prova ett par röda tjej byxor och frågar vart provrummet låg med världens fulaste röst. Sen ska han komma ut ur provrummet och kolla hur byxorna såg ut, helt jävla slimmade över rumpan, var tvungen att springa därifrån för att han inte skulle höra oss skratta, haha det var roliga än vad det låter.

kisses and hugs


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0