SUMMERJAAM

hejsan hoppsan. idag är det fint väder här ute på västkusten, inte det bästa, blåser lite osådär, men solen värmer gött. idag har jag inte gjort allt för mycket, dammsugit hela huset vilken är fyra våningar :O hatar att dammsuga, men nu är det fint, så har jag varit nere och på jobbet och kollat lite, mamma kommer snart hit ut så ska familjen plus familjen rasimus åka till hunnebo och käka på bella gästis, yummie :D

skulle ju egentligen åka till liseberg idag eller imorgon men blir ändrade planer, eftersom det skulle regna i göteborg både idag och imorgon och ville åka med en massa folk vilket inga kunde idag och theres och stefanie ville åka idag, så då sket vi andra i det, men det får bli snart :) imorgon ska jag jobbar på biljarden fr. 17.OO - 23.3O, massa cash det gillar vi.. saknar min älskade pojkvän så sjukt mycket att jag snart dör, sinnes <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0