SWEDEN = RAIN

vart tog dom fina dagarna vägen? regn kan det vara när man är sjuk, när man vet att man ska ha en filmkväll hemma, när man inte har något att göra, men nu vill vi ha sol, hatar det här och jag är nog inte ensam om det.

jaja, vi ska iallafall ut till baden idag, det är ju trots allt inomhus och det kommer ändå bli kul för jag har inte träffat mina älsklingar på hur länge som helst, minns inte ens när sist gång var? det är illa.

imorgon är det midsommarafton och jag tror att vädret kommer bli lika dåligt som förra året så man kan inte planera så långt? ska antingen med markus och hans mamma till några och käka osådär och sen vidare till smögen, eller till kungshamn/smögen direkt, eller något helt annat? svårt.

fan va jag babblar, inte ens intressant. have it.


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0