TA MIG TILL EN ANNAN PLATS, LÅNGT BORT FRÅN VERKLIGHETEN

Jag är så arg , så djävulskt arg. Min mamma är arg på mig, som vanligt. Fyfan vad jag är trött på det nu, alltid gör jag något fel , men vad vet jag inte ? Jag har inte heller något att säga till om , för det är ändå alltid jag som har fel och om jag inte säger något så blir det ännu värre , så vad ska jag göra ? Hon ser heller aldrig det bra jag gör , det förtränger hon och lägger bara det dåliga på minnet , vet att jag inte alltid hjälper till men det är allid fel , jag är inte perfekt mamma..

Just nu hade jag bara velat ha ett jobb som jag verkligen hade älskat så att jag hade velat jobba så fort jag inte gjorde det och tjänade bra med pengar , en lägenhet som är hyffsat stor och fixad exakt så jag vill ha det , bo i en annan stad där det finns mer att göra , bara glada människor omkring mig och självklart hade jag ju velat ha min pojkvän bredvid mig hela tiden. Kan inte den tiden komma snart ?

Mamma tror aldrig att jag fixar det , men hon ska fan få se..

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0