torsdag

godmorgon på er..
vaknade precis och självklart ligger markus kvar och sover som vanligt, min plutt. idag har jag ingen aning vad som händer, inte ens kollat om det är fint väder, hoppas :) imorrn blir det iallafall party hoppas jag på och alla mina andra älsklingar har skolavslutning så då kan man börja sitt sommarlov lite me typ, åka ut till kungshamn/smögen osv :D skönt.. äsh nu babblar jag..

EN SAK TILL: jag vet att min blogg är väldigt tråkig och innehåller inte speciellt mycket roliga grejjer, men ska förmodligen skaffa mig en laptop nu som kan följa med mig överallt, så ska det bli mycket mer blandning på bloggen, med outfits mm.. något ni önskar att jag ska skriva om får ni gärna komma med en kommentar!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0