tråkig match

Usch va matchen är tråkig, men känner mig endå tvungen att kolla på den, sitter med datorn i soffan nu och sneglar på fotbollen så fort ja hör publiken skrika, haha. Spanien är värda att vinna med 1O-O tycker jag, tyskarna springer ju bara runt och klagar hela tiden. Jag har precis ätit en skål med minimorötter, haha det är ju faktiskt gott. Saknar min pojke jätte mycket redan, vi kommer förmodligen inte ses förrän nästa helg, eftersom vi båda jobbar så lång ifrån varann, men ska försöka åka hem någon dag och pussas med honom, efter matchen blir det fler Eva och Adam avsnitt, dom första, så jävla kul, precis som man höll på själv när man var liten. Puss.


Världens sötaste par tror jag bestämmt, efter mig och Markus, hihi :)
Miranda Kerr och Orlando Bloom


Kommentarer
Postat av: evelina

jag kan hjälpa dig att jobba gratis :(

2008-06-30 @ 08:04:57
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0