VI KANSKE SES DET FINNS EN CHANS PÅ EN SPÅRVAGN NÅNSTANS

Min dag har varit toppen, vaknade riktigt tidigt för en gångs skull, sa hej då till Markus som skulle iväg till jobbet sen gjorde jag iordning mig och tog de lugnt, vid tio tiden kom Mamma hem. Vi plus lillasyster och mormor åkte till Munkedal till min tjugotvååriga kusin Sanna som byggt hus och grejjer, snacka om fräsht det var, hur fint som helst. Vi åt glass med jordgubbar och hade allmänt trevligt, självklart var jag och min syster tvugna att leka med min syssling Noel och mina små kusiner Moa och Pontus, fick smyga mig därifrån för att få snacka med dom andra, min andra kusin Linda var där med och vi snackade om jobb och grejjer, förmodligen fixar hon in mig på jobb i höst, najs =) Efter flera timmar åkte vi hem eller först stannade vi på Mannes och hälsade på min andra kusin Jenny och sen kikade vi på lite grejjer, saker som jag behöver köpa till min kommande lägenhet någongång? Men ska börja köpa en massa nu när jag har pengar från studenten så jag har lite, kommer ju inte ha råd med allting på samma gång när man väll skaffar sig en lägenhet. Sen käkade vi på Sibylla och lite sånt. Så har min dag varit, mycket trevligt.

VAD TYCKER NI OM MIN NYA DESIGN DÅ?
LITE SEGLAR FEELING..

därför lägger jag upp en seglaroutfit också, vilket jag älskar =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt !

2008-06-26 @ 00:31:48

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0