dålig sämre sämst

Hej. Nu kanske ni tror att jag ska börja blogga igen, men då har ni fel, börjar inte blogga seriöst förrän jag fått min blogg fixad och fin, filippa kanske ska hjälpa mig om hon har tid och lust, hon är grym iallafall. Annars får jag väl avsluta denna bloggen, inte kul för folk att kolla in här varje dag utan någon uppdatering, men nu hade jag bara lust att skriva av mig lite..

Denna helgen har väl inte varit den bästa, i fredags jobbade jag på kvällen.. I lördags var jag dum dum dum :( var jätte sur hela dagen och allt gick ut över Markus, sen gick vi och bowlade med Theres och Jocke då jag äntligen blev på bra humör, men sen vände det och surade igen, bara pga jävla cp mens, iallafall är det sämsta att det går ut över min pojkvän, bara honom också känns det som. Jag ska göra allt för att bättra mig, hatar de :/ Tack för att du står ut med mig älskling, du är så jävla bäst (v) Efter bowlingen gick iallafall Theres och Jag och köpte Kebab, massa godis och chips och hem till henne och kolla Melodifestivalen, myspys! Sen igår var den värsta dagen, jag betedde mig som världens argaste jävla kärring och var så arg att jag gjorde slut med Markus som var det sämsta jag någonsin gjort kan jag lova er, jag ångrade mig så jävla mycket. Så idag (måndag) kom han hem till mig efter skolan och som tur var kunde jag ställa allting till rätta och jag hade tillomed köpt present till honom, bara för att jag betett mig som skit :'( Jag kan vara snäll med och det hoppas jag han tycker att jag brukar vara (A) det är iallafall bra mellan oss nu, om inte bättre :) Älskar dig mest på jorden <3

Okej, nu tänker ni säkert att jag är en jobbig jävla brud, men jag brukar inte vara sur eller så..


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0