fredag

image983


Nu är det äntligen helg, superskönt :) Står just nu på jobbet, ska snart få varor så då blir det massor att göra, iallafall jobbar från 11-17 sen ska jag vara med älsklingen, så blir vi nog några stycken som dra på discobowling ikväll :) aldrig varit på det faktiskt. Sen blir det att sova med babe, gjorde inte det inatt, hur tomt som helst. Iallafall kommer han hit snart så jag får pussa ihjäl mig ;) Imorgon jobbar jag från 11-17 igen och sen blir det fest på kvällen hoppas jag på :) Theres kommer hem imorgon, kan ju inte bli mycket bättre :) Tog outfit bilder imorse också, tyvärr hann jag inte lägga in dom men kanske blir senare, eftersom det har önskats här i bloggen.. Hoppas ni får en bra fredag och helg :)

Morgonens höjdpunkt:
jag vann bloggdesignen av http://www.alexgustafsson.blogg.se/ :)


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0