Helgen

Sorry för dålig uppdatering :/ varken haft tid eller lust.. Kan ju passa på att berätta om min helg som varit lite smått annorlunda!

FREDAG: Som sagt efter att jag och älsklingen käkat i stan, stressade jag hem och fixa mig, sen snabbt ner till Theres där Stefanie också va. Vi fick vänta på Theres eftersom hon skulle göra allt lite för sent, sen fick vi kuta till bussen, hann precis, puuh.. Nu väntade vår nästan tre timmars färd till festen, haha.. Lite intriger på vägen också, vi skulle byta buss och Theres hitta knappt sitt busskort, så hon skulle ut och leta medans jag leta i hennes väska med tusen grejjer i, när jag hitta den skulle bussen nästan åka iväg utan Theres, men vi klara det, sen var det ju helt jävla propp fullt i den bussen och en jävla Circus eller nått tog upp massa säten med massa fjädrar & skit, så Stefanie och jag fick sitta på golvet med några ryssar eller ngt, hahaha.. När vi väl kommit fram tänkte vi att det inte alls var långt till festen, några kom och hämtade oss och vi åkte och åkte, han sa att vi skulle åka flera mil, haha.. Helt plötsligt får vi sms "Välkommen till Norge" hahaha vilken resa, nu började vårat party i Norge, vi kom fram till stora jävla rikemanshuset och började festa, sjukt kul var det kan ja lova, för er som känner Stefanie så kan ni väl aldrig tro att hon blev fullast? Jodå hon spydde i sängen och däcka vid 23, hahaha!!! Men våran fest fortsatte, dom hade en jävla bar i huset där vi drack shottar och allt möjligt, hans föräldrar var hemma med, hur sköna som helst, sen stekte vi korv och vet inte allt, det var kul iallafall :D



LÖRDAG: Kunde knappt sova på natten, jag låg på en madrass i ett rum och Klas låg på sängen, vaknade av världens högsta snarkning, blev förbannad, kunde fan inte ligga kvar så jag tog madrassen och la mig utanför där det var helt ljust, inte lättare att sova precis, killen som skulle köra min till Strömstad väckte mig sen iallafall, snällt! Blev hur törstig som helst så skulle dricka vatten, tog en skit stor klunk i munnen innan jag svalde och tro fan inte att vatten smaka piss, ännu mer arg! Behövde verkligen nått att dricka och de enda dom hade var Ramlösa, som jag verkligen hatar, men va tvungen, drack hur mycket som helst men det kom upp lika fort :/ spyr aldrig, verkligen aldrig, sämsta morgonen. Jag hade lovat att följa med Markus och hans familj till Göteborg så jag skulle ta 8.35 bussen hem från Strömstad, tog 40-50 minuter att åka till bussen, men hann iallafall, försökte sova men blev åksjuk, plus bakfylla, plus ont överallt och ville bara spy hela tiden, ville verkligen till Göteborg men de gick bara inte, blev ännu mer förbannad, haha fyfan vilken morgon, efter att ha suttit i buss i 2timmar kom jag äntligen hem och somna, vaknade runt halv 3 och mådde bättre, satt vid datorn lite sen fixade Jag till mig och åkte ner till Sandras 20års fest, köpte en drink bok till henne :) Var inte där jätte länge, käkade och lite sånt, eftersom jag inte ville dricka någonting och jag kände bara två stycken där plus att jag var super trött så åkte Jag hem med Markus, vi kollade på Jönsonligan och halva På smällen, sen hade vi bara mysigt..

Ojj va långt inlägg det blev, händelserik helg iallafall :) Står på jobbet nu, jobbar till 17.00 sen blir resten av kvällen plugg :( plus att jag mår illa idag med, nej nu har jag klagat färdigt :)

image903

Hoppas ni får en bra dag :D KISSES

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0