helgen

HI :) förlåt för kass uppdatering, inte haft tid till det tyvärr. I fredags blev det iallafall mys hos älsklingen, var ensamna hemma hos honom, lagade tacos, kollade på tv, sen satte vi på en film och åt chips med dip. Fick så jävla ont i magen bara, jätte jobbigt, tur att man hade sin älskling som myste med en..

I lördags vaknade jag jätte tidigt och började plugga, trodde jag var sjuk eller något eftersom jag började plugga, haha, iallafall skönt att bli klar med den skiten, sen gjorde jag frukost till babe för han sov länge som vanligt, sen kollade vi lite på tv och fixa oss, sen körde mamma ner oss till stan, köpte present till henne eftersom hon fyller idag, sen hade vi lång tid innan markus faster skulle hämta oss så vi kolla runt lite, köpte svarta jeans, en svart tshirt och diadem, sen åkte vi upp till lane för hans lillasyster fyllde 1år, så söt :) Så var vi där, käkade och lekte med Anni typ, sen åkte vi ner med richard och martin ner till en fest i stan, jag drack inget men det gjorde däremot älsklingen haha och tillslut var det fullt med folk där, det var faktiskt inte så jätte tråkigt, rättså kul emellanåt, markus var iallafall rolig :D haha.. Förutom en massa fjortisar då, sorry men :p Sen kom Roddan och Bagge så åkte vi ner och käka kebab på Pingvin, satt väldigt bra fast vi båda fick ont i magen, haha.. Sen åkte vi upp till Lane igen, myspys..

Imorse vaknade vi runt 11 tiden, låg kvar en stund i sängen sen käkade vi frukost och Markus pappa körde hem mig eftersom min Mamma fyller år idag, så det kommer snart folk hit, ska äta skit god mat, är så jävla hungrig, så nu ska jag börja med den, senare ikväll blir det väl tv och plugg :( om jag hinner, vet inte hur länge gästerna ska vara här! <3 HOPPAS NI OCKSÅ HAFT EN BRA HELG!

image974


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0