Lov

HOLA!

Tagit tag i min blogg idag, lite iallafall, inte riktigt klart än. Men tänkte börja blogga lite oftare nu, verkar som det uppskattas iallafall, varken haft tid eller lust det senaste, har ju lov nu :) På påskhelgen var jag ute i Kungshamn (sommarstugan) hela helgen, men min älskling, det var snöoväder men vi hade mysigt ändå..

resten av lovet har jag varit med Markus nästan varenda dag tror jag, gjort lite allt möjligt oså har jag hunnit med att shoppa och jobba en del med, idag hade jag spikat in min plugg dag, vill inte ha lika mycket saker att sitta med när skolan börjar, så det ägnar jag åt idag, kul? Imorgon blir det att jobba sen kanske discobowling, på lördag förmodligen fest och på söndag göteborg med mami, hoppas jag på!

Hoppas ni får en bra dag, peace <3


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0