onsdag

image970


Hej :) Blev inte riktigt som planerat idag, tog mig en lång dusch, sen städade mitt sminkskåp, pluggade lite, gjorde god mat till min vovve, pluggade lite sen tog bussen ner till stan för att spela biljard med min babe ;D Han vann med 3-2 tyvärr :/ INKLUSIVE FUSK DÅ! :) Sen skulle vi ju till torp men blev tajt med tid så vi åkte och köpte tacos istället och lagade det till familjen, så duktiga :) super hungrig var jag, så det var extra gott. Snöat som fan ute, eftersom jag bor längst upp i Uddevalla nästan så är det väldigt mycket snö här, lite mysigt är det ändå ;D fast jag vill ha vår och varmt.. Nu ligger babe och kollar fotbollen, tycker det är boring så sitter här istället, men vi har hyrt film "Irene Huss - Den krossade Tanghästen" helt ny, typ som beck, hoppas den är bra, så har vi köpt chips med dip så längtar bara tills den jädra fotbollen är slut så jag får mysa med min bäbis :) Skönt att det inte är långt kvar till helgen nu, fast jag måste tillbringa den med en massa pluggande :/ Hinner knappt med ngt annat känns det som, ska iallafall på ettårskalas för Markus lillasyster och ännu ett kalas för min Mamma som fyller år :) Hoppas ni haft en bra dag, HÄÄJJDÅ!

ÄLSKAR DIG MACKAN ;)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0