pluggdag

HEJ! :) Idag är det Måndag, som jag verkligen hatar, idag blir det en pluggdag, ska göra makaroner m. köttbullar och tio lager ketchup eftersom jag är beroende av det, haha.. sen ska jag börja plugga, har sjukt mycket att lägga ner min tid på, inte alls kul, men kommer vara grymt skönt när jag är klar med allt.. Blir inte att träffa Markus idag heller, buhu :( Haha hur jobbigt som helst, är man kär så är man ;)

Förresten så är jag så himla sugen på att åka utomlands, funderat på Thailand, varit där tre gånger tidigare, är ju helt underbart, förutom att det är alldeles för många svenskar, blir för mycket :/ Men annars är det perfekt!
Vet ni något annat ställe ni tycker man ska åka till och vad som är speciellt med just det stället? Behöver verkligen er hjälp!

image977

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0