saturday

Godmorgon :) Spelade som sagt bowling igår med Markus, Bagge, Jocke och Stenström, jag kom tvåa!!! :) Sen drog vi alla och käkade, sen bussen hem till älskling, myste framför en skräckfilm.

Var så jävla trött imorse, snooza typ två timmar frammåt, inte för att jag behövde vara uppe två timmar innan jobbet, men ändå gött. Nu står jag iallafall på jobbet, slutar klockan fem och då ska jag snabbt hem och duscha och göra mig sötis, ska verkligen försöka lägga in dagens outfit från igår och den jag ska ha ikväll. Sen blir det nog fest, var inte sugen nyss, men nu är jag det :) Längtar en massa till imorgon också, göteborg och shoppa med mamma, har en massa pengar nu från jobbet, as skönt. Förutom - imorgon är sista dagen på lovet. Plugg hela kvällen.

image985

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0