tisdag

sådär nu har man ändra bakgrund på bloggen, inte riktigt klart än, gjort om bilden i anniorlunda färger så ingen som kan sno den utan att "härma mig" :)

dagen har varit bra faktiskt, riktigt skönt väder, hade kunnat vara lite varmare så hade det varit perfekt vårväder :) hade arl och en håla på nästan tre timmar som jag pluggade på, sen svenska, rätt lång skoldag, men klaga inte! sen var man på mammas jobb en stund sen köpte vi kebab och hamburgare och åkte hem & käka, resten av kvällen har jag faktiskt pluggat, duktigt må jag säga.. hoppas på bra väder imorgon för då är man ledig från skolan, ska bli superskönt att sova ut och gå ut i det varma vårvädret hoppas ja :) HAVE IT!

image1220

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0