BARA EN SLUMP



visa att det kanske, kunde bli nått bra, men det är skit idag för den väg vi har valt,
tiden som vi hade, bara minnen kvar, men jag är stark inga tårar på min kind idag.

idag är det stilla, himlen är blå över huvudstaden, solen skiner nu men jag kan inte njuta av den ljuva dagen, det var du och jag, men alla sagor har sitt slut, och för mig kunde det likagärna varit vinter nu, jag känner inget längre,
det du ser är ett skal, för du tog bort den lilla bit av själ jag hade kvar, jag känner mig tom, lurad och nerslagen, vi lekte kärlek ett tag men jag har ramlat av spelplanen och alla vänner säger gråt dina tårar, skulle kunna ta dig tillbax men jag har svårt att förlåta, för du fick mitt hjärta på ett silverfat tills idag, då jag inser att det var nått du inte ville ha, har minnet kvar när jag vandrar genom innerstan, du ringde och sa att du vill tillbax till innan allt hände, men fuck känslor, jag spottar i marken, våra band är brutna nu och du håller i saxen.

minns hur det var i starten, du och jag mot världen, men nu vet jag att allting har varit förgäves, jag hade hopp om kärlek nu har jag ramlat ner, det vi hade var vackert, men du bara sabba det. jag har inte käkat idag, jag skulle spy av blotta tanken, på dig oså att jag bruka hålla dig i handen.

hade ni varit här nu hade jag fan nitat er båda.

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0