BEHIND THE MASK

Äntligen en bra dag ;D Började skolan 1O.45 med en lektion sen gick jag och Mamma och köpte en studentklänning till mig, nöjd :D Inte många som kommer ha likadan heller, lite special ;) Så fick jag en snygg scarfs med, sen åkte jag med Mamma och hennes kompis till Laxbutiken i Ljungskile, jag fick annan god mat eftersom inte lax är så värst gott, så träffade jag ju Emelie lite också eftersom hon jobbade, sen åkte vi till Resterödfabriken, där jag aldrig varit, köpte en grön tjocktröjja som var typ test gjord, fanns två stycken, så jag kommer nästan vara helt ensam om den :) Sen åkte vi till Blomsterlandet för dom skulle köpa blommor och grejjer, så medans jag vänta så kollade jag på skor och fick ett par söta av Mamma :D Tack <3 wiiiie !

Kom typ nyss hem, imorgon ska jag få numret till ett jobb, så ska ringa och söka och gå på jobbintervju förmodligen, hoppas hoppas jag får det, en jag känner lite hade jobbat där och fick ut ca. 12.OOO i månaden + OB.. snacka om bra va, ingen idé att ni frågar eftersom jag inte fått det än..

Kanske lägger in bilder på grejjerna senare eller imorgon, ska ju nämligen träffa Markus idag, får se hur detta gå :(

KISSKISS.

image1106

IRMIS OCH JAG FÖR CA. 1ÅR SEDAN :)

Kommentarer
Postat av: C

Söt bild!

2008-05-14 @ 12:51:35
URL: http://corneliafriman.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0