DO YOU FEEL LIKA PAIN IN THE ASS?

HEJ mina läsare :) jag har inte glömt er vet ni väl, kom till Halmstad runt 1O.3O imorse, gick runt och kollade i affärer och fikade, köpte två klänningar, en tshirt och lite små grejjer.. Hann inte med allt för mycket eftersom vi fick åka till dopet sen, först kyrkan och sen äta mat, tårta och presentöppning typ, trevligt va! Kom alldeles nyss till Helenas lägenhet, den är as mysig måste jag säga, mitt i centrala Halmstad, funderat på att vi ska åka hem ikväll, men ist kanske det blir att gå ut och äta med dom andra på Gastons, kan ju bli kul det med. Det värsta är väl att jag vill ha Markus, bara så du vet är jag lite sur nu för att du inte följt med din flickvän hit :P haha.. Gottgör mig ;)

bild O1: ANNAMARIA OCH HENRIK
bild O2: LILLE AUGUST
bild O3: THESSAN
bild O4: HELENA


Bilder från dopet och kvällen kommer så småningom :D puss

Kommentarer
Postat av: markus

hur vull du att jag ska gott göra dig dåå ? Älskar diiiig

2008-05-03 @ 19:37:33
Postat av: kristina kittelsen

ne du ljuger hanna :O HAHAHA

2008-05-04 @ 22:56:57
URL: http://goldenchild.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0