fredag

Här sitter jag i min ensamhet hemma hos Theres. Hon har åkt till Lane för att låna kläder av Tobbe och hon lämnade mig ensam :( haha, sprang nyss bort och köpte mig en twister och en fanta mango, den var godis :)
Idag har jag cyklat som en galning till skolan för att hinna lektionen, lämnade cykeln hos Theres var tvungen att springa upp till gympan på 3min sen hade vi orientering, då var jag lixsom helt slut :P Efter lektionen gick jag hem och duschade hos Theres.. Sen drog vi + Björn och käkade på Cactus, sen kom Tobbe och vi gick hem till Theres igen, har varit här sen dess, ikväll får vi se vad vi hittar på :D något kul hoppas jag :) saknar dig eveeeelina <3

image1115

Kommentarer
Postat av: evelina

HAHA ÄR DET DÄR JAG?

2008-05-20 @ 11:22:19
URL: http://lyktberg.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0