JAG ÄR INGENTING AV NÅGONTING

HEJ BLOGGARE. Inte gjort så mycket idag, hjälp Irma med hennes blogg och gjort om min lite extra idag också.

Ska snart byta kläder, sminka mig, måla naglarna, handtvätta min jacka och göra min hund fin, sen ska jag åka ner till stan där jag ska träffa Mamma så ska vi kolla på doppresent, sen ska jag spela biljard med Theres tror jag. Sen blir det nog en myskväll hemma, packa osv, vi bestämde oss för att åka till Halmstad imorgon istället, så behöver vi inte knö i den lilla lägenheten en natt i onödan, så åker dit tidigt imorgon och shoppar till ca. 13.3O sen vidare till Kyrkan 14.OO där lille August ska döpas, min man förövrigt. Sen blir det chill, vet inte riktigt vad som är planerat, på kvällen ska vi nog ut och äta på restaurang iallafall och senare utgång? ...

Bilder från veckan då Theres och jag cyklade ut till Skeppsviken och solade.
image1067

image1068

image1069

image1070
.. och till sist, nu river dom huset som lixsom alltid har funnits där, haha..

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

NE men :O kiosken då??

2008-05-03 @ 13:34:01
URL: http://goldenchild.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0