måndag

Hi! :D var ju ett tag sen jag uppdater här ju, varken haft tid eller lust, var bra.. i fredags blev det grillmys och sedan stan för att therése anker fyllde 18 och steffi 18 på lördagen, så fest för båda :) sen i lördags gick jag på teater för min syster sen gick mamma, pappa, andrea, jag och markus och käkade på buttlers, på kvällen hade jag och markus bara mys hemma kollade på eurovisionsongcontest och en bra film, plus massa snacks :D och igår så blev det massa mys med min älskling, sen gick jag en promenad ner till jocke, så gick vi och kollade på markus match, efter den följde dom med till stan så gick jag med min familj plus mormor och käkade på kvarterskrogen, mors dag ju, blev pepparstek vilket dom är bäst på, så jäääävla gott :) sen åkte jag hem, markus kom hit, och vi kollade bara på tv hela kvällen, sådär nu fick ni veta om min helg, intressant va?! :D Idag är man ledig, sen ska vi nog inte göra speciellt mycket mer denna veckan :D betygen sätts ju idag så.. Blir grillmys med klassen osv :) Bal på lördag, snart är det ju studenten :D


Helgens 18årsbarn :D PUUUUUUSS !
image1136


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0