MIN DRÖM

Godmorgon :) Nu ska jag ni få höra om min störda dröm, minns inte exakt allt, men det mesta... ;

Vi var typ på glimmingen, nästan som studenten fast inga hade mössorna på sig, men det var helt fullt med folk och alla hade vita kläder, det hade precis regnat så satt vi i lera och gick runt där och typ festa? Haha Evelina var med också och hennes kompis som var as ful, alla skämdes för att hon var med, alla hade kört moppe eller bil dit, förutom Evelina som hade cyklat dit med sin rosa cykel, sen när vi sitter där så hör vi plötsligt ett skrik från skogen, då kommer (en som jag inte vill nämna vid namn) springandes och efter henne kommer Josef Fritzl (ni vet han som låste in sin dotter i källaren) han är väl typ gammal, men fyfan va fort han sprang typ som när man spolar det snabbaste på en film på tvn, haha, alla blev as rädda och sprang ner till bilarna, steffi snubbla rakt ner med ansiktet i en hästskit så kommer fredrik lundin och torkar bort de, pussar henne på munnen och kletar sedan av bajset han har på handen på vincent (fast vincent var i en fettokropp) hahaha.. Sen ska alla skynda sig som fan innan Josef Fritzl tar någon så åker Evelina iväg med min moppe och säger att jag får ta hennes cykel :S shyst.. Så jag börjar cykla fort som fan, när jag är typ vid skalbankarna känner jag att det blir skit tungt och bakom mig sitter den äckel gubben Josef Fritzl jag gör allt för att få bort han och tillslut ramlar han av och börjar skrika som en liten bebis.

Tillslut kommer jag till skogen som jag bor precis bredvid fast nu var det hav på andra sidan så sätter jag mig i skogen och ser massa människo hår och massor av blod, jag tar massa bilder och skickar till Evelinas kompis Sanna Carlsson.

Sen kommer jag till biljarden, det är helt fullt med folk som ska hyra filmer, men det stog inga fodral kvar, så går jag och frågar Anton var dom är, så sa han att han skulle gå igenom alla filmer (vilket man inte behöver ha fodralen till) haha, så sa ja att jag kunde gå ut med dom igen, men då var alla borta :O så börjar han rota i min svea väska för han tror att jag snott typ 300 fodral.. Sen kommer min mammas kompis Elisabeth in med ett barn i famnen som hon bär på magen så går hon rakt in i disken så bebisen typ kläms och den börjar skrika som fan så jag skulle försöka trösta då bet den nästan av mitt finger och klösa mig i ansiktet så hade as långa naglar, typ som manikyr :S hahaha.. Så kommer Mamma dit och börjar snacka med sin kompis med då kan hon inte längre svenska utan då är hon helt plötsligt den där Elisabeth som blev inlåst av Josef Fritzl och har rymt från Österrike, sen hörde vi på radion att man trodde jag hade mördat en liten tjej i skolan, där jag hittat blodet och det, så helt plötsligt var jag efterlyst och sprang som en galning på en jävla äng, men ingen jaga mig, hahaha de va typ allt :) Fyfan va jag älskar drömma sånt sjukt..

Kommentarer
Postat av: evelina

hahahahahahahaahhahahahahah döööööööööööööör

2008-05-13 @ 10:33:03
URL: http://lyktberg.blogg.se
Postat av: THERES

HAHAHAHAHAHAHAHA

2008-05-13 @ 16:42:57
URL: http://THERESTEFANIE.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0