NOG OM ALLA ANDRA

hej. vart dålig med uppdatering, men har bara inte blivit så.. i måndags var jag iallafall på lsk-gävle med theres, markus och jocke, inte ngn höjdar match men man gick ju vip så man ska inte klaga ;)
sen igår så solade jag på torget en stund, sen åkte jag och theres ut till torp, hittade bara nagellack och foundation, sen blev det myskväll med mamma och pappa kollade på den nya filmen american crime, rekommenderas stark, nog en av de bästa filmerna jag sett, satan så bra men hemsk..
idag vaknade jag med underbart väder så det fick bli skjorts, gött som fasen, jag och markus käka på cactus, sen gick han och klippte sig oså kolla vi runt lite på stan, sen gick vi hem till honom och softade på balkongen, sen kollade en film och nu kom vi nyss hem efter en promenad, myspys.. snart ska vi kolla ännu en film, typ en dansk som beck typ varg veum eller nått :p verkar bra iallafall.
 

min snygging <3
 image1088

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0