ny vecka

Goddagens alla mina bloggläsare :D hoppas ni mår bra, för det gör jag, även om jag behöver plugga som en iddi idag, haha .. Fick reda på att jag ska skicka in tre grejjer idag, vilket kommer ta sin tid, är klar med en grej jag ska renskriva och ändra på och de andra två har jag bara hittat fakta om, men detta ska jag fixa har jag bestämmt :D Det lite tråkiga är att om jag redan varit klar med detta kunde jag vart med min klass och festat ikväll, men jag får vara pluggbarnet, blir nog utgång på onsdag istället och sen studiedag på torsdag och fest på fredag, snart är det ju studenten, sista veckan med plugg känns ju inte alltför fel va?! :D äsch va ja babblar.. NU ska jag skriva klart sakerna och gott luktar det, mami gör kyckling med ris och currysås, en av mina favoriter :D fan va jag känner mig glad idag då, för att vara måndag :D haha.. Har blivit lite pysselkåt nu också, får sånna ryck ibland, gjorde tex 3 egna armband imorse och idag köpte jag pärlor och grejjer :D som när jag var liten, pysslade och ritade dagarna i streck ibland, hahaha .. har även ringt och ändrat min tid hos frissan, skulle fixa det på onsdag men fick bli nästa vecka ist, håller sig finare fram till balen och studenten lite då :D tråkigt inlägg kanske, menmen :)

image1724

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0