torsdag

Hi lovers :)
sitter just nu och leker med photoshop, måste bli klar tills imorgon, då de sista sakerna ska in, sen är man fri från plugg, fatta skönt eller ?!
igår var jag så jävla förbannad innan jag skulle gå till skolan, så jag sket i de och gick ut och tog en massa kort för skolan, sen hem och åt tacos sen var jag på vårkonsert för min systers skola och sen gick jag till bagge där min älskling var också , dom nördade matchen igår , började nästan gråta när manchester missade straffen , haha men dom vann ju som tur var :D sen gick jag och markus hemmåt, satte på fucking åmål , men jag somnade nästan direkt , sjukt trött ! imorse vaknade vi rätt sent och bara softa , gjorde frukost och kolla tv , sen gick jag hem i de härliga vädret :D va tvungen pga plugget ;/ men klart man ligger i när det är sista dagen :D ehm , imorrn blir det party party , hoppas på likabra väder som idag , vilket betyder grillning och supa :D haha ! sen blir det väll utgång ? längesen för min del nu , gg är inte alltid så jävla roligt .. nu ska jag nörda ps lite till , kisses and hugs


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0