WITH EYES SHUT, IT'S YOU I'M THINKING OF..

ett natt inlägg får det bli, har inte ens packat & vi åker klockan O7.OO imorgon, bra gjort :)

kvällen tillbringade jag först på biljarden med theres och anton, sen tog jag bussen hem, var ensam hemma och pappa hade köpt räkor till mig, vilket jag älskar :) kollade på talang O8 och grinade till hon där Carina som spelade piano, haha.. sen kollade jag på berg flyttar in, hon är så jävla skön, hahaha.. sen kollade jag på hostel och då kom theres och markus hit, dom gjorde tacos till sig, vi typ snacka, kollade på film och sånt mys.

hade ju velat att du följde med till halmstad älskling :( fan. hoppas jag klarar mig till måndag.
förövrigt är det ju den 3maj nu vilket innebär att jag och älskling har sju månader, älskar dig!

image1073

Kommentarer
Postat av: markus

Älskar dig mest i hela världen !

2008-05-03 @ 01:43:07

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0