1O NOVEMBER

image1762

haha kolla vilken små barnslig design jag har, ändå cool ?! hahaha ..

kanske var det designen innan som gjorde att jag var dålig med blogganden, tycker inte det är kul att gå in och skriva på en blogg med ful design, gillar att variera mig :D ska verkligen försöka bättra mig med bloggen, vet att jag sagt de förr men ska verkligen försöka nu, problemet är att jag vill lägga in lite mer egna bilder osånt, självklart kan jag det eftersom min systemkamera funkar men då blir de inga bilder på lilla mig :/ det är extremt svårt att ta bilder på sig själv med den, så stor och klumpig, har ju min mini kamera som jag älskar så men laddaren är gone, typiskt mig, måste hitta den, när jag gjort det då lovar jag massor av bilder och rolig läsning :D nu blir det några AA avsnitt sen somna sött :) puss.

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0