baby tonight

blev partaj igår (fredags) jag, irma, malin, steffi och jessica förkrökade hemma hos malin sen drog vi vidare till gg, det var faktiskt en ganska lyckad kväll förutom att mina fötter gjorde nått djävulskt ont, smällar man får ta :D sen åkte jag och irma hem och sov, imorse kom malin hem till mig så bara vi kollade film, gick en promenad och lagade tacos, så mysigt. ikväll har jag knappt gjort något, typ kollat beck och degat framför datorn, trevligt det med kanske, imorgon eller rättare sagt idag eftersom klockan är rätt mycket så ska jag äta middag hos mig mormor, åh va gott :) sen ska jag kanske till kannan med malin och irma, om jag hinner då, kvällen ska jag iallafall tillbringa med min älskling, han är bäst :)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0