fly


bon magazine

gårdagen blev lyckad, vid 18:00 mötte jag upp irma och julia i stan, visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi kollade på kannan en stund, sen krängde vi mcdonalds mat, sen skulle dom åka hemmåt och jag också, men ändrade mig och gick in på gg, hade aldrig gått in om jag inte fick gå in vipen + inte betala. blev en nykter kväll men trevligt va det, var inte där ända tills det stängde för att jag var rätt slet och trött, när jag kom hem kollade jag på "all the boys love mandy lane" men somnade innan slutet så ska kolla klart på den snart.

ikväll ska jag förmodligen åka till trollhättan, kommer nog bli mycket trevligt, fest eller bara ta de lugnt!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0