måndag

god morgon på er. jag kunde inte riktigt somna om efter att markus gått till skolan, så just nu sitter jag här, varma baugetter ligger i ugnen, åh det ska bli ljuvligt gott var så grymt sugen på det igår runt 00:00 men orkade inte gå upp och fixa, väntar på att min mamma kommer hem, vi två är alldeles ensamna ett tag, min bror är på presidentvalet i usa, min pappa är i spanien och min syster praoar i göteborg, fan va skönt. hoppas ni får en trevlig dag, jag ska nog till jobbet en sväng idag, massa som gjorts om nu, ska bli kul att se :)


Kommentarer
Postat av: evelina

FAN att jag inte hade praktik denna vecka, för då skulle jag haft ledigt. pappa trodde jag hade det så sa han "du får vara ledig denna vecka" ååhåhå då kunde jag kommit :(

2008-11-03 @ 13:45:21
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0