DU LIGGER ÖVERST PÅ MIN LISTA

vet inte hur mycket grejjer nere på jobbet jag har fått monterat ihop eftersom ingen annan "gillar" att göra sånt, haha, fan då. är ganska så trött på de nu, tar så sjukt lång tid och man blir helt slut, tro mig, iallafall efter så mycket som jag har gjort, men för pengar så gör man väl vad som helst ?! hahaha .. idag gick iallafall det mesta fel, jag skrek mest och sa fula ord eftersom jag inte fick ihop det, då gick bossen & köpte en cola light till mig, de enda som går för att lugna ner mig :D mitt beroende, hahaha .. så fort jag var klar åkte jag hem och åt kyckling med ris och curry, sen tog jag en promenad med alice och nu sitter jag här, har nyss satt min fåtölj på plats i rummet också, snyggt :) snart ska jag mysa till de lite med mamma och pappa eftersom jag knappt hann fira pappa på fars dag igår eftersom han kom hem från spanien igår kväll och imorgon åker han och mamma till thailand, töntar :) KISSESKISSES.



blev glatt överraskad när jag tog bort hårförlängningen idag att mitt egna hår var ganska långt :D (bilderna ovan)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0