11 NOVEMBER





dagen hittills har bestått av regn och detta glittriga silver draperi, det var inte alls trassligt, nejdå! har även varit på skyltbolaget och tagit bilder för en tidning, vad vore de utan mig?

ska snart ta mig en dusch sen göra lite mat. efter det ska jag förmodligen baka, det trodde jag aldrig att jag skulle säga, att jag, hanna alexandra andrea högberg ska baka, minns inte ens när jag gjorde det sist, tre år sedan kanske. det är en av mina sämre sidor, allt blir kaos, men försöka, det ska jag :)

mamma och pappa åkte nyss till landvetter där dom ska åka vidare till thailand, jag är inte ett dugg avundsjuk, lovar. kolla bara på den översta bilder, vem kan åka ifrån nått så vackert? inte jag.


Kommentarer
Postat av: evelina

åhå, jag försökte ringa dig idag din jävel men du svara inte. ring mig :D hehehe <3 saknar dig

2008-11-11 @ 20:14:18
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0