fucking pain

idag har jag haft ont i mest hela kroppen, jag har skadat min rygg efter att jag krockade på nyår för några år sedan, jag får egentligen inte bära något tungt men idag hjälpte jag pappa att göra fint i garaget och aj vad ont jag fick, när jag väl får det så måste jag ta en verktablett och ligga blixt stilla i ca. 2 timmar. jag har dessutom börjat få ont i mitt knä, vet inte vad det beror på men ibland kan jag inte böja det, måste nog kollas upp, för just nu gör det cp ont. inte nog med det så har jag sjukt ont i handleden, minns inte att jag gjort något speciellt med den heller och jag som nästan aldrig brukar vara sjuk eller ha ont, nu får jag allt på en gång, kul.

är väldigt avundsjuk på min bror också som är i washington på presidentvalet och idag flög han och hans vänner till new york några dagar, fusk. dessutom åker min pappa till spanien imorgon och när man kommer hem är han hemma en dag sen åker han och mamma till thailand, jag vill ju också iväg =(


Kommentarer
Postat av: evelina

men!!!!! du, säg hure går :D

2008-11-03 @ 10:24:58
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0