MAMMA ÄLSKAR DIG

min hund älskar att sova och speciellt bredvid sin matte i sängen, vet att inte hundar ska sova i sängen egentligen, men kan inte säga nej till henne när hon sitter och ser söt ut och vem vill inte ligga och mysa med en lurvig liten björn? jo jag. det värsta är nog att hon knör som fan och ska alltid få den "bästa" platsen i sängen, annars sparkar hon på en i sömnen, haha söt :) imorse vaknade jag helt inmosad mot väggen medan hon låg raklång över resten av sängen, det sötaste är att hon märker när jag vaknar på morgonen då hon lägger sig direkt på rygg för att jag ska klia henne på magen. man kan inte låta bli att älska henne. ni kanske undrar vad hon gör just nu? jodå ligger och sover i sängen och drömmer, hon småskäller och piper lite, undrar vad hon drömmer om egentligen, hahaha :)

min alldeles egna lilla björn <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0