det spelar egentligen ingen roll vad som händer, jag kommer ju älska dig i all evighet

har inte orkat blogga något speciellt idag, allt känns lite jobbigt, allt går inte som det ska med markus just nu, ni behöver inte fråga, för mer om det behöver ni inte veta. irma kommer hem till sverige på måndag och det ska bli härligt, hon har varit borta i en månad nu och gud vad jag saknar henne, sen kommer snart evelina till uddevalla, ni anar inte hur glad jag är när jag vet att vi ska träffas, hon är den som alltid förgyller mina dagar, puss på att du är en sån bra vän, det var det jag ville få sagt innan film och sovdags.

Kommentarer
Postat av: evelina

du betyder jätte mycket för mig! längtar tills lovet!!!!!!!!!!! :D

2008-10-19 @ 10:00:31
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0