HOLA

Hola :D skulle egentligen vara med Theres idag, men blev ändrade planer, så nu fick jag lite tid att skriva i bloggen om Barcelona tänkte jag, orkar inte skriva allting men lite ska ni allt få veta.

Om ni inte visste det så åkte jag dit med min Pappa, vi bodde på ett hotell som heter Barceló Raval, sprillans nytt och det snyggaste hotellet jag någonsin bott på, så jävla fräscht, längst upp på taket var det utsikt över större delen av Barcelona och även pool och bubbelpool :) Vi bodde även 5min gång från La Rambla, den kändaste gatan, alltid fullt av folk och fest. Vi hade upp mot 25grader hela veckan utan något regn eller nått, helt perfekt. Vi åkte turist buss en dag, där vi kunde hoppa av och på hela tiden, stannade vid ett ställe som heter la sagrada familia och är gjort av Gaudi, åkte även upp i det ca 150meter upp och fy va benen skakade och det kändes ju inte speciellt säkert där uppe heller, så gammal byggnad att det kändes som den skulle rasa ihop när som helst. Stannade även på ett köpcentra som låg precis vid hamnen och på kvällen var det en massa klubbar där. En dag var vi även på fotbollsmatch, Fc Barcelona - Atletico Madrid vilket slutade med 6-1 till Fc Barcelona, en av de bättre matcherna genom tiderna, nästan helt fullsatt på Camp nou också, ca 80.000 :) Stranden var ju också ett måste sen gjorde vi en massa mer saker, men mer skriver jag inte, för vet att inte alla gillar att läsa långa inlägg. Måste bara säga att jag älskar Barcelona <3

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas du haft de bra :D

2008-10-09 @ 14:45:06
Postat av: Anonym

låter som du haft det fin fint ;) hoppas man får se lite bilder ^^

2008-10-09 @ 22:04:47
Postat av: evelina

vat är du? :(

2008-10-13 @ 10:35:31
URL: http://lyktberg.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0