tisdag

vädret är inte på topp idag, inte ett dugg kul. just nu är allt mest tråkigt tycker jag, gillar inte att bo i uddevalla för tillfället.

om några veckor börjar jag iallafall jobba och när jag hittar en lägenhet i min smak så flyttar jag, kommer ju att få ut en riktigt bra lön nu så att jag klarar mig.

har funderat länge på att byta blogg, ska alltså ha kvar blogg.se, men byta namn, eftersom jag vet att inte många kan stava till mitt namn, har ni några förslag, blir jätte glad om ni slänger in en kommentar isåfall :) har ju lovat er fler bilder och en roligare blogg, men känner att det måste förnyas och det kanske är det här som behövs.

nu ska jag ut med min hund i regnet, fy säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt för namn och ditt mellan namn tycker jag

förnamnmellannamn.blogg.se

2008-10-21 @ 21:42:40
Postat av: Evelina

hannahogberg.blogg.se tycker jag. heheheh

2008-10-21 @ 22:30:48
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: bloggläsare

vad jobbar du med?

2008-10-22 @ 13:42:27
Postat av: STEFANIE

haha jag lär mig verkligen ALDRIG att stava de! tro mig jag har försökt :(

2008-10-22 @ 17:31:20
URL: http://therestefanie.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du börja jobba me:D?

2008-10-22 @ 17:57:44
Postat av: Anonym

hej hanna!

ditt namn ar kanon! kram birgitta

2008-10-22 @ 20:48:54

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0