evelina och sissela

det snurrar i huvudet och bara jag tittar på min uppdruckna dricka så vill jag spy. men. jag hade skit kul igår så det skiter jag i.

evelina och sissela åkte för någon timme sen och jag ligger med laptopen i min brors säng och sneglar på någon film på tv tusen. idag är jag trött och skulle bara vilja sova bort hela dagen, känns inte som vi sovit så mycket de senaste dagarna. i måndags kom evelina och sissela till uddevalla från eskilstuna. vi plus stefanie tog bilen till göteborg för att shoppa lite, det var trevligt men kallt, på hemvägen blev vi fast i parkeringhuset ett tag och när vi väl var ute på motorvägen mötte vi regn, mycket regn, man såg ingenting och evelina skrek lite av rädsla, ja ni som känner henne vet ju hur hon är. vi kom iallafall hem då vi valde att kränga chips och film, det satt inte fel kan jag säga. dagen därpå åkte vi en sväng till torp, sedan vidare till cactuz, lite senare mot kvällen blev det även pingvin, senare åkte vi hem till stefanie för att bara ta de lugnt och snacka, sen skrattar jag bara lite när jag tänker på vad som hände. igår dvs onsdag så vaknade vi ganska sent för att sedan dra ner till stan där vi ville fixa håret, men allan hade inte tid, synd. vi kollade på stan lite sen blev det pingvin ännu en gång, sen åkte vi och hämta stefanie så började vi göra oss iordning för kvällen som skulle bjuda på gg, förkrök hos mig sen fick vi stå någon timme i kö för att komma in, men när vi väl var inne började det roliga, hände en massa men orkar inte skriva om det här, kul kväll måste jag säga, jävligt kul, tack alla som gjorde den lyckad =)

ha ha ha ha ha
- kossera
- road trip
- pingvin x3
- våghals
- "det svider"
- "va ledsen jag blir"
- "jag är rädd, ja kommer dö"
- sms
- björn
- hunden på vägen
- "jag känner mig ful"

ni kommer få se bilder så småningom, vet att ni vill de, haha.



Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0