fråga fråga fråga fråga



vad heter du:  hanna alexandra andrea högberg
äger du några converseskor: ja, fyra stycken
brukar du bli för full: någon gång ibland
vad åt du till frukost: mormors räksmörgås
hur ser du ut idag: mjukisar, tshirt och tofs
vad såg du senast på tv: filmen världarnas krig
hur svarar du i mobilen: "hej de är hanna"
vem ringde du senast: mormor
vem fick du senast sms av: markus

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: markus
du sov hos: mormor
du gick på bio med: markus tror jag
skällde på dig: andrea

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? självklart
Bråkat med ditt husdjur? ja, igår haha
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? tror jag inte

SAKER
tar du droger? nej, ingen sån skit
vad är du mest rädd för? att något tragiskt händer de jag älskar
vilka kläder sover du i? med bara trosor eller tshirt
vart vill du gifta dig? vill aldrig gifta mig
vad hatar du verkligen? evelina vet

STUFF
är du ensam nu? nej, andrea och alice också
några piercings/tatueringar? öronen, naveln och tungan
vill du ha barn? ja

FAVORIT
rum i huset? tv rummet och badrummet
typ av musik? väldigt blandad
månad? juni, juli och augusti

DE SENASTE 48 TIMMARNA
gråtit? nej, men varit ledsen
köpt någonting? mat och räkor med mormor
träffat nån ny person? nej
saknat någon? min morfar
kramat någon? mamma och mormor
kysst någon? markus

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får man ett klipp att vara så där litet? utan skärmen :O

2008-09-21 @ 19:15:48
Postat av: hanna

to anonym: du vet väl hur du lägger in en video i ett html? där står det storlek, så är de bara att ändra

2008-09-21 @ 19:58:13
URL: http://hannilicious.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0